הכוח האלקטורלי שישנה את הפוליטיקה
פורסם בהארץ
רבות מדברים על הארכת תוחלת החיים, אבל מעט מדי מדברים על השפעתה הציבורית, הרי הצבעתם של הקהלים המבוגרים בקלפי משנה את המפה הפוליטית, ועל כן יש להתחשב בקהל הבוחרים הזה
מעין מנלה | כלכליסט
לא עכשיו חמודי, סבתא עושה קעקוע
שחף פרנקל | ידיעות אחרונות
הטרנדים החדשים לגיל השלישי: הליכה ספורטיבית בתוך קניון עם מדריכי כושר, קעקועים וטיולים למזרח. פעם סבא וסבתא שמרו את החסכונות לירושה, היום הם מבזבזים חופשי. עם יותר כסף וזמן פנוי מהצעירים, המותגים הבינו סוף־סוף את הפוטנציאל הגלום בבני הגיל השלישי. התוצאה: שלל פעילויות, שירותים ומוצרים שפונים לבני ה־60 ומעלה. פנסיה, לא מה שחשבתם
הכנס השנתי השני בנושא שיווק לקהלים מבוגרים
מיכל גלנטי | מעריב
איגוד השיווק הישראלי יחד עם חברת SENIORMARKET קיימו בשני את הכנס השנתי בנושא שיווק לקהלים מבוגרים, המתמקד בכח הצרכני הרב שיש לקהל המבוגר (גילאי 60+) ובדרכי השיווק לקהל זה. בכנס. דיברו שיווק: תלמה בירו , סיגלית הורן-גלפרין, אריק אופיר ורועי קורן, דינה נבות, רו"ח אמיר חייק ורחל ירקוני-גולדשטיין - .