המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים
על ההרצאה
סקירת מאקרו
העולם מתבגר.
בתוך 3 עשורים מבוגרים יהוו רבע מאוכלוסיית העולם ובמדינות מסוימות 1 מכל 3 תושבים יהיה מבוגר. כלכלת אריכות החיים [ The Longevity Economy] מוערכת כשלישית בהיקפה בעולם אחרי הכלכלות של סין וארה"ב ומומחים טוענים שדור בני ה-60 הנוכחי הם הקבוצה העשירה ביותר בהיסטוריה האנושית.
ואיך התארכות החיים משפיעה על השוק הישראלי?
העלייה בתוחלת החיים מציגה מפה מתרחבת והולכת של הזדמנויות עסקיות לסקטורים רבים החל מבריאות וסיעוד, דרך פתרונות דיור למבוגרים, תיירות ונופש, תעסוקה בגיל מבוגר, בנקאות ופיננסים, אופנה ואקססוריז, תחבורה וניידות, קמעונאות, מזון, תרבות פנאי ועוד ועוד.
הצרכנים המבוגרים הפכו תוך עשור מנישה לפלח שוק אטרקטיבי, שתאגידים וחברות מייצרים עבורו מוצרים ושירותים חדשים לצד התאמה של שירותים ומוצרים קיימים שעל מנת לספק מענה לצרכים החדשים של הקהל המבוגר.
בהרצאה אני סוקר את המגמות הללו, את המאפיינים המרכזיים של הצרכן המבוגר
וכמובן מציג תחזיות לסקטור עסקי רלוונטי - או כמו שאומרים: היכן מונח הכסף בכלכלת אריכות החיים?
למי ההרצאה מתאימה?
-
ההרצאה מתאימה ליזמים, אנשי מקצוע, חברות, ארגונים, עמותות ועוד...
-
ההרצאה מותאמת מראש בהתאם לקהל היעד ולאופי האירוע / מפגש
-
ההרצאה מלווה במצגת מושקעת וסרטונים
הרצאות בנושא שהעברתי לגופים שונים:
כנס מנהלים / תוכניות עבודה שנתית – מזרחי טפחות
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
סמינר מנהלי הדרכה / תנועות הנוער הארציות
פורום מנהלים – המרכז לתכנון פיננסי / קב' הראל
פורום בכיר / רני רהב תקשורת
פורום סמנכ"לי שיווק / התאחדות בתי המלון בישראל
יום עיון 'אזרחים ותיקים ורשתות חברתיות' / המשרד לשוויון חברתי