הממצאים המרכזיים מצביעים על כך שמעל כמחצית מהקהלים המבוגרים מבקרים בקניונים בין 2-4 פעמים בחודש וכ-17% מהם יותר מפעם בשבוע.
עוד עולה מהממצאים כי כחמישית מבני הקהלים המבוגרים מדווחים כי הם מבקרים בקניונים מעל פעם בשבוע, כאשר משך השהות הממוצע שלהם בקניון בכל ביקור הוא בין שעה לשעתיים. כ-62% מהנשאלים דיווחו כי הקניון נחשב עבורם מקום בילוי וקניות גם יחד.
על פי הסקר, המוצרים והשירותים המועדפים בקניון על ידי הקהל המבוגר הם בתי קפה, הלבשה וספרים. כ-60% דיווחו שהם יושבים בבתי קפה ומסעדות; מעל 57% דיווחו על קניית ביגוד והנעלה; וכ-50% רכשו ספרים או מתנות לנכדים.
הנתונים הכספיים מראים כי השכבה המבוגרת, אשר בדרך כלל גם מבוססת יותר כלכלית, נוטה להוצאה ממוצעת גדולה יותר בקניון: 60% מהנשאלים השיבו כי הם מוציאים עד 500 שקל בחודש בקניון; ומעל 20% השיבו כי הם מוציאים בין 500 ל-1,000 שקל בחודש בקניון; יותר מ-15% מהנשאלים מוציאים מעל 1,000 שקל.
לסקר המלא, לפרטים על ממצאי הסקר ומסקנות ולמחקרים נוספים צרו איתנו קשר
לסקר המלא, לפרטים על ממצאי הסקר ומסקנות ולמחקרים נוספים צרו איתנו קשר
Comentários