שנייה לפני חופשת פסח בואו נעשה לכם קצת סדר בשיווק לקהלים מבוגרים.
חכם מה הוא אומר?
הקהל המבוגר הוא פלח שוק אטרקטיבי שיש לפתח אותו כמנוע צמיחה.
צרכנים מבוגרים מהווים היום מעל ל-27% בקרב הצרכנים מעל גיל 18 במדינת ישראל ובקטגוריות רבות הם צורכים ומשפיעים על החלטות קנייה באופן משמעותי יותר מחלקם היחסי באוכלוסיה.
דור בני השישים של היום הוא 'דור המדבר הדיגיטלי' שמאמץ ולומד את שפת הדיגיטל.
לא לדאוג, זה לא ייקח להם 40 שנה.
אנו מעריכים שעוד חמש שנים, עשרות אלפי הישראלים שיצטרפו לקבוצת המבוגרים כבר יהיו דיגיטליים ומחוברים מאד.
רשע מה הוא אומר?
'מה יש לכם להתעסק עם זקנים? הם כבר גמרו את הסוס מבחינה צרכנית וחבל להשקיע בהם'.
ובכן, ההפך הוא הנכון. התארכות החיים והשאיפה לשמור הן על רמת חיים והן על איכות חיים סבירה עד מצוינת מניעה מבוגרים רבים להשקיע בעצמם ובסביבתם. קבוצה גדולה של 'מבוגרים חדשים' שסיימה את פרק גידול הילדים, העבודה והקריירה שואפת למקסם את הפרק הבא בחייה ולמלא אותו בתוכן ובמשמעות .
המבוגרים החדשים הם הקבוצה היחידה שרוכשת עבור 4 דורות:
עבור עצמם ובני / בנות הזוג, עבור הילדים, עבור הנכדים ובמקרים מסוימים עבור ההורים המבוגרים.
תם מה הוא אומר?
אם אפנה למבוגרים מניין לי שנכסיות המותג שלי לא תפגע?
ראשית יש לתת יותר קרדיט לכלל הצרכנים, שמבינים היום שאנו חיים בחברה רב דורית ושהסבתות של היום זה לא הסבתות של פעם. או במילים אחרות – תתקדמו!
ב-2019 מותג צריך לדעת לתת מענה לצרכים של קהלי מטרה מגוונים לרבות בגילים שונים.
'קול' / 'שיק' הם לא בהכרח צעירים ובחברה רב דורית ורבת ערוצי שיווק ופלטפורמות פרסומיות ניתן לפנות לכל קבוצה בשפה ובערוצים הייעודיים לה תחת מטריה מיתוגית אחידה.
וזה שאינו יודע לשאול?
אז איך בעצם אני פונה למבוגרים?
ובכן, מומחי SeniorMarket נותנים בהם סימנים: מה"ע אמ"מנ
מחקר התנהגות צרכנים ייעודי למותג שלך
הצעת ערך רלוונטית
אסטרטגיה מדויקת
מסרים נכונים
אז מה ישתנה הפסח הזה?
מקווים שתמהיל השיווק שלכם ישתנה.
פסח שמח וכשר לכל לקוחותינו ולכל קוראי הבלוג והניוזלטר. נתראה אחרי הפסח בטורים נוספים.
Comments