ידע
SeniorMarket מובילה את השילוב המנצח בין העולם העסקי, האקדמי, ועולמות התוכן והשיווק על מנת לקדם מחקרים מבוססים שיסייעו ליזמים חברות, ארגונים ומוסדות ציבור וממשל בתחומים הבאים:
-
בחינה ואיתור אסטרטגיית המחקר המתאימה ביותר לבחינת המוצר / השירות או המותג לקהלים מבוגרים.
-
בידול המותג בערוצי ההפצה והתקשורת ברמה הארצית וכן בערוצי הפצה ישירים ממוקדים לקהלי יעד.
-
ביסוסם כמובילי דעה על נושאים ואתגרים חשובים ומהותיים לאוכלוסיית היעד.
-
חידוד ודיוק בהבנת הצרכים הייחודים, התפיסות והדרישות של הצרכן המבוגר.
-
זיהוי אסטרטגיות חדשות, שווקים נוספים והזדמנויות עסקיות וכלכליות.
מחקר
אנו מאמינים שהמונח 'הגיל השלישי' אינו רלוונטי בעידן המהפכה הצרכנית
של הקהלים המבוגרים. הקהל המבוגר כבר אינו מקשה אחת!
הוא הטרוגני, נחלק לקבוצות גילאים מרכזיות ולשכבות סוציו דמוגרפיות השונות
זו מזו בפרמטרים רבים.
בנוסף, קהל זה, על קבוצות המשנה שלו, מאמץ בשנים האחרונות תפיסות,
צרכים ודרישות חדשות שאינן מוכרות לרבים מהמשווקים וקיים צורך בסיסי
ללמוד אותן על מנת להגיע לתובנות השיווקיות הנכונות והמדויקות.
אנו מציעים ללקוחותינו ליווי מלא בתחום המחקר וגיבוש ידע ותובנות
על גווניו השונים של הקהל המבוגר לרבות:
-
בחינה ואיתור אסטרטגיית המחקר המתאימה ביותר לבחינת מוצר, שירות
או נכסיות מותג לקהלים מבוגרים.
-
דיוק ומיקוד מחקרים לקהלים מבוגרים.
-
דיוק, מיקוד וניהול קבוצות מיקוד.
-
גיבוש תובנות והנחות עבודה למגבשי האסטרטגיה השיווקית ו/או
התוכנית העסקית.
אסטרטגיה
המהפכה הכלכלית והצרכנית של הקהלים המבוגרים בארץ ובעולם, מעוררת התלבטויות אסטרטגיות עסקיות בקרב ארגונים וחברות.
מנהלות ומנהלים רבים מחפשים את הדרכים הנכונות לשווק ולמכור שירותים ומוצרים קיימים לאוכלוסייה מבוגרת ואילו אחרים מעוניינים לפתח לפלח שוק עצום זה מענים חדשים.
מתוך הכרות מעמיקה של הצוות שלנו עם הקהלים המבוגרים, המבוססת על שנים רבות של עשייה בתחום, אנו מאמינים כי אין תקופה טובה מזו להתחיל את המסע לעבר קהלים אלו.
זה הזמן המתאים ביותר לעדכן אסטרטגיות פלחי השוק קיימות ולגבש אסטרטגיות חדשות אשר יתנו מרחב פעולה רב יותר, מדויק יותר ומתאים יותר לפלח השוק הגדל של המבוגרים החדשים.
אנו נלווה את ארגונכם במסע לעבר המהפכה הכלכלית והצרכנית של הקהלים המבוגרים ונסייע לכם לעדכן ולגבש אסטרטגיות מנצחות בתחומים הבאים :
-
אסטרטגיית מוצר
-
אסטרטגיית תוכן שיווקי
-
אסטרטגיה פרסומית
-
אסטרטגיה עסקית
-
אסטרטגיה שיווקית
-
אסטרטגיית המחרה
פיתוח עסקי
מהפכת אריכות החיים יוצרת עבור חברות וארגונים רבים במשק כללי משחק חדשים. יותר ויותר עסקים (גדולים וקטנים), כמו גם ארגונים ומוסדות ציבור וממשל,
מבינים שעליהם ללמוד על הצרכנים המבוגרים העכשוויים ולתכנן את צעדיהם
עבור הצרכנים המבוגרים של מחר.
על המוסדות, הארגונים והעסקים לחקור ולהבין את הצרכים הקיימים והמשתנים
של קהלים אלו ולתרגם אותם למוצרים ושירותים מתאימים במטרה ליצור
ערכים מוספים ברורים.
שירותינו בתחום זה כוללים:
-
איתור שיתופי פעולה אסטרטגיים לכניסה לשווקים קיימים
-
איתור שווקים חדשים למוצרים קיימים
-
איתור ערוצי הפצה ומפיצים
-
איתור טכנולוגיות ומיזמים
-
איתור, סינון וכתיבת מכרזים לשווקים הרלוונטיים
מיתוג
תפיסת עולמנו דוגלת בכך שמיתוג נכון, הפונה לקהלים מבוגרים,
מתחיל קודם כל בהיכרות מעמיקה עם פלח השוק הספציפי.
יש הכרח בסיסי להבין וללמוד מה הדרישות והצרכים, החששות
והתקוות של הקהלים המבוגרים.
בתהליך הלמידה ננסה לענות על שאלות רבות כגון:
כיצד הקהלים המבוגרים מתנהגים צרכנית בקטגוריה ספציפית?
- מה הציפיות שלהם?
- מה מניע אותם לבצע פעולות?
- אילו חסמים מונעים מהם לבצע פעולות אחרות?
מענה מקצועי על שאלות אלו ורבות אחרות יביא, בסופו של יום,
את הנוסחה המנצחת למיתוג נכון, מדויק מוצלח ומעל הכל מיתוג,
שיענה על הצרכים של המשווק.
תהליך המיתוג ב-SeniorMarket כולל ביצוע מחקר שיווקי, סקר/ים, קבוצות מיקוד איסוף ידע ומידע.
על בסיס היכרותנו עם קהלי היעד ועל בסיס התובנות שגובשו בשלב המחקר הייעודי, נבנה את סיפור המותג והשפה התקשורתית, שם המותג, הסלוגן והמיצוב הייחודי שלו.
בשלב השני נגבש את רשימת המסרים ונדייק אותם על מנת שהקהלים המבוגרים ירצו להזדהות איתם ועם ערכיהם ויניעו אותם, במידת הצורך, לביצוע הפעולה הנדרשת.
בשלב הסופי של תהליך המיתוג נעצב את החומרים התדמיתיים, הוויזואליים והגרפיים שיעניקו למשווק את הכלים לבנות את אתר האינטרנט, נקודות המכירה, האריזה, החומרים הפרסומים ועוד… לצורך הצלחת תהליך המיתוג נעמיד לרשות לקוחותינו צוות מוביל ואת כל הידע, הניסיון והתובנות שצברנו במהלך השנים בעבודה מול קהלים מבוגרים.
יעוץ פוליטי ממוקד באוכלוסיה מבוגרת
מהפכת אריכות החיים הגיעה למרחב ההשפעה הציבורי והצבעתם של
הקהלים המבוגרים בקלפי יכול לשנות את המפה הפוליטית, הן ברמה הארצית
והן ברמה המוניציפאלית, ולאופי השלטון במדינה.
קרוב ל- 30% מבעלי זכות הבחירה במדינת ישראל הם מבוגרים מעל גיל 60.
בבחירות האחרונות לכנסת ה-25 הוערך כוחם של הקהלים המבוגרים ביותר
מ-20 מנדטים ובבחירות לרשויות המקומיות אנו צופים מעורבות גדולה
מאוד מצידם.
"אין ספק כי הם מסוגלים להכריע את גורל הבחירות, הם מצביעים באחוזים גבוהים, הם פנויים, הם מעורבים, הם גאים על הזכות שנתנה להם לבחור והם מנצלים
את זכותם האזרחית. דבר אשר מגדיל מאוד את משקלם הפוליטי.
בשלב זה בחייהם הם מצביעים לטווח קצר והם ממוקדים קודם כל בנושאים שמעסיקים אותם"
(ח"כ נחמן שי, גלובס, יולי 2017).
בשנים האחרונות מפלגות, רשימות ומועמדים הפנימו שלקהלים המבוגרים כוח אלקטורלי שלא ניתן להתעלם ממנו.
SeniorMarket מזמינה את המועמדים לרשויות המקומיות ואת הרשימות לבחירות הארציות ללמוד ולהכיר לעומק את הצרכים והרצונות, החששות והתקוות של הקהלים המבוגרים.
ההבנה כי מדובר כיום בקהלים משכילים יותר, טכנולוגיים יותר, דעתניים יותר ומעורבים הרבה יותר תעניק יתרון לאלו שיבחרו למקסם את כוחם של קהלים אלו, לדבר בשפתם ולדייק עבורם מסרים נכונים וממוקדים.